Ağustos 02, 2008

koku tadından

-tüm koku-

araya davul girdi, ney girdi, santur girdi.
hepsi tek tek yerini belledi
ama eksikti.


yürüyorum.
durmuyorum.
çünkü istemiyorum.
yürüyorum
geçiyorum
cızırtılı bir ses duyuyorum
duruyorum
çünkü istiyorum.
kokuyu arar gibi arıyorum
ellerim uyuşuyor ellerimi ovuşturuyorum
yürüyorum
utanıyorum.
çünkü istiyorum.
ses...

duruyorum

şimdi daha hızlı

ritmlerinin eseri;artık adımlarım daha hızlı

koşuyorum yaklaşıyor koştukça yaklaşıyor yavaşlatan bir çok bahanende varsa..daha hızlı.

duyuyorum
buluyorum
duruyorum
dinliyorum
koku çok büyük bir uğraş
arkamı dönüyorum
çırılçıplak duruyorum.



-hızına yetişemediğim caddeler sokak ucuna koyulmuş eskiler,montunu giyemediğin mevsimin sen uykunda alüfte uykunda aysel!

biryerden çıkıp gelicek gibi kokuyorsun insafa gelip ateşini gecenin en mahrem yerinde neden susturuyorsun,

*-görmüyormusun tutkunun geceliğini kirlettiğini)-




şimdi ç.alıyor

Hiç yorum yok: