Temmuz 17, 2013

ELİM O


17.07.2013

Müziği Duyamamak ;Hissizliktir.




Beynimin Bir binek üstünde yürüme hızından çok daha fazla süratle evrene ilerlediğini HİSSEDİYORUM.


Etrafımda işittiğim ,görebildiğim herşeyin benimle var olduğunu bana kucak açarak arkamda kaldığını bilerek ilerliyorum.
Bu güven HİSSİYATının beni durduramayacağını bilerek korkumun bin kat arttığını düşünüyorum.Güvenmenin rahatlığını değil korkusunu yaşıyorum.Fark:tedirgin ama temkinli ilerliyorum...


Gözlerim her zamanki gibi,İyi görmez.Tabi.Tanriya Şükür kaybı yok.Ama Korkarım O o'nlarsız yaşayamaz.

Kulaklarım  O yanıma geldiği zaman görünürler !.Duymasın ! kimse ama İşlevini aştığı zamanları o yakıştırır...Kendim baktığımda onlara pek dikkat ettiğim söylenemezdi......

Kokuya karşı HİSSİYATım ezelden beri yüksek uçlarda dolanır.Şu sıra bizi korkutmakta zira domuzu bilen gözler beni gördüğünde insanı güldürebilir cinsten



Gülmek ?

Biliyor musunuz bana yakışmadığını düşünürdüm hep!

Gözlerimin yok olması kulaklarımda bogucu ateşlenmeler ve nefessizlik hissi(tıkanma hali) ; Bunlarda cabasıydı.

Birlikteliğim;Aşkım Sevgim... O'nsuz kalınca ;
Gözlerimin yok olması kulaklarımda bogucu ateşlenmeler ve nefessizlik hissi(tıkanma hali)



Size bir sır:

Bir başına yaşadığınız düşünceleriniz , korkularınız ,güveniniz ,aşkınız , sevginiz ,aynada karşılaştığınız yüzünüz, yarattığınız o'nlarsız hayallariniz. Elleriniz olmadan yürüyemezsiniz...

Bir binek araçta 30km hız ile bir beyin taşıyorum.Ne kadar yol katettim siz düşünün;)




Dillere türkü olmak değildi hiç bir zaman istediğim... Kalbe çalmaktı;  O:



Görüntü yanıltmasın 'kalpleri kalpten gelmeyen hiç birşey ' yan yana yürütemez .









            Yıldızımı yürüsün diye yerden aldım . Şans değil Kader elinizde !

Hiç yorum yok: