Aralık 14, 2008

king of swing

benim denizlerim

(senin sihrinde bir kez daha)

sunak şarabın mikrofonları çaldırıyor dinletilen benim gençlik gölgeli günlerime oldurduğun
bilmem içinse öğretilendim olduğun yolda bildiğimse oralarda bir fırtına olduğu
benimse o yolda olmalı olduğum

/benden aldığın zaman görünür cinstendi
öyle körce/
/rock and rolla ihtiyacın yakıt alırken
bir ince cazıma itlik yaptığın zamana değen/

sen bunlara gülerdin
ben daha çok gülerdim

(''benim rüyalarımda olduğun zaman, alevlenmiş tüm.....''
sen cümlelerini tamamlamazdın da)

yakıtın alev çıkartabileceğini bilirdin
ben bilmezdim
sen kahkahalara boğulurdun
ben susardım

(meğer rüyalarımın olduğu her rock and roll alevlenirmiş! )

sen en saf günahının büyük ihtiyacında tökezledin
denizlerime güldüğüm gibi dalgalandın
benim denizlerim ve olur yolla orada benim
şimdi ise dalgalarının yakınında benim şarkım
kıyıya vurdurana kadar yardımcınım

ve çarpar

ve kaldırımda sessizlik
ve caddede öfkelisin
ve benim ayaklarımda su

ve bizler gülümsüyoruz kimi varisin hükümdarlığını gördüğü gibi senin şarkını her gemide kibirlice söylüyoruz


çal swing en iyi hükümdarınla çal


(yaratıcı martin sexton*dilden teşekkürle.)

Hiç yorum yok: