Eylül 14, 2008

noel baba herkesi görmüştü.

peş peşe izlenen iki birbirinden alakasız filmi karıp anımsadığım üçüncüyüde katıp repliklerini masama koydum dörtlü takıldık hızlı hızlı sandalyeleri değiştim düşünme payı verdirttim kimine

masa yuvarlak
başım döndü

ara verdik
bir çay *hanginiz alırsınız

cevap yok

televizyona bakakaldık

(3.seyir;fredy ölmüş

-gülümsedik)

'kendini öldürmüş aslında bu bir kazaymış...

herneyse

bazen canınız gülmek istemese bile yine de gülerdiniz...yani hayatın zor olduğunu asla
düşünmezdim aslında bu dünyada mutlu görmek zordur sanki herkes bu kadar ciddi olmak zorundaymış gibi herkes bi iş görmek zorunda hangi doktora gitsinler koltuk altlarına hangi deodorantı sürsünler ..sonrada hepimiz oturup tanrıya dua ederiz sanki başından beri başaramayan o değilmiş gibi
. ''



burdayım işte

rüzgar ge(n)ç

''kıyılar muktedir ,açıklar kaba dalgalı''

kıyıdan

açıktan

1 yorum:

Furkan Haydar dedi ki...

"konu [arz-ı hal] düşünce düşünülen düş'ünceler gönderisinde yeni yorum.
gönderen blogger.bounces.google.com

arz-ı hal bloguna 14 Eylül 2008 Pazar 00:39 "düşünce düşünülen düş'ünceler" gönderisiyle ilgili yeni bir yorum bıraktı."


Üzgünüz, aradığınız sayfa arz-ı hal adlı blogda saat 00:40 itibarıyla silindi.

Adanın bu tarafında kıyılar mutedil,karşıda muktedir ama hep açıklar kaba dalgalı.




kırık ümitlerle bekleyen bir keman seni bekliyorum hayyamın camında;şarabın dibine doğru yumruklanıyorum.

http://www.flickr.com/photos/oliver_thanatos/2320262715/sizes/o/

... pencere
dün... .. ..zel ...esinde,
.... şarap
..... ......... yerde.

http://picasaweb.google.com/les.adolescent/OhridMacedonia#


Mesaj kendini imha edecektir.
Rölativite.