Eylül 11, 2008

vuoi vuoi me

yağmurun denize düştüğünü göremememden kaynaklanıyor buda yoksa pencereden ayaklarımın ıslanışını hissedip yağmura atladığım anların çamurunu bu şarkıya sıçratmazdım
ama bekleyemedim ayakları uzatana kadar camdan bisiklete atlayıp 500metre gidebilirdim denize üşendim

düne ağladım bugüne kızdım
-hava güneşli yağmur beklenmiyor
kızdım
-toprak üstü mahsülün dert ortağıyım
sevindi
-önümüz yağmur mevsimi elbet
yine umut yeni umut
yinede alışılan yazın son demi bu
kendimizi biçtik
açtık düne bir şarkı
ellerimizi terlettik
dün bügün yarın ha o bu ha şu o
yinede eksik kalmadık yaşamaktan ya
açtık şarkıyı koyduk sepete
yerimizde bekleye bekleye yağmurun dinmesini
piknikçileri kandırdık

uzattık ayakları pencereye daldık
pencerenin altı mahsüllü denizmiş
arkamdaki kapıdan bir o gelecekmiş
içerideki sigara kokusunu ellerindeki boyayla silecekmiş
tamir ettiği ışığı açacakmış sabahın en aydınlık saatine
masadaki kahve bardaklarını dolduracakmış tek tek
kimine çay koyup seçtirecekmiş
çayı bulana dek bir şarkı söyleyecekmiş
sus desemde sesin kötü desemde devam edecekmiş

sesin kötü mü



ettik

hayal yine ettik

o

söyledi

biz eşlik ettik

bir yağmur sana bir yağmur bana

seçtik

düşenlere isim vermedik

her yenisini sonuna kadar bekledik

döndü şarkı döndü

biz güneşe dönmedik

-hava açıldı güneş yakın az sonra el atar suya

kuru telde unuttuğum masa örtüsü kuru

biri kuru bir kuru

1 yorum:

Furkan Haydar dedi ki...

Bonie? => Garbarek.
Garbarek? => Nusrat

http://listen.grooveshark.com/song/Raga_1/4459245

***

Rodney Smith: Surreal

"hiçliğin hiçliğinde bir hiç
orda o hiç
piç."


http://www.johnclearygallery.com/pastshows/smithshow.html


a hand in the train